Артикул: KrRT-110кф

94535475/72 Комплект на колінвал передній/задній

60х80х8, 60-80-8, 60*80*8, 60x80x8 сальник з фторкаучуку FKM, сальник NBR-440, Viton, 09283-60005-00, 32x47x6, 32-47-6, 32*47*6, 32x47-6, 09283-32026-00, 09283-32026-000, OS5394, N10000BTA, 19012500B, 166.160, KOS-005, 94535472, 09283-32002, 15010700, 09283-32026-000, замість 19035397B
krrt-110kf-01.png
94535475/72 Комплект на колінвал передній/задній 94535475/72 Комплект на колінвал передній/задній 94535475/72 Комплект на колінвал передній/задній
Роздрібна ціна:
110,10 грн.

В наявності 10 шт.

РОЗМІРИ
Розміри, мм: 60x80x8 32x47x6
ГУМА
Матеріал: Фторкаучук (FPM)
Колір: Червоний
Матеріал: Бутадієн-нітрильний каучук (NBR)
Колір: Синій
ХАРАКТЕРИСТИКА
Пилезахист: з пильовиком
Обертання валу: лівосторонній (проти годинникової стрілки)
правосторонній (за годинниковою стрілкою)
Конструкція: каркас повністю прогумований
Шифр конструкції: BAVISLRSX7
Додаткове маркування: 94535472
Тип робочої кромки механічно оброблена/підрізна (відповідає вимогам ГОСТ до якості)
ЗАСТОСУВАННЯ
Застосування: CHEVROLET AVEO 1.2; MATIZ; SPARK 0.8-1; SUZUKI ALTO; CULTUS; JIMNY; SWIFT
Місце установки/призначення: Коленчатый вал; распредвал | Колінчастий вал; розподілвал | Crankshaft; camshaft | Kurbelwelle; Nockenwelle
Артикул виробника: Tooltip KrRT-110кф

Причина купувати у нас

line2

В Україні діє лише один спеціалізований завод з повним циклом виробництва армованих манжет, що включає їх лабораторний контроль та стендові випробування. Наше підприємство приймає на себе гарантійні забов’язання і в повній мірі забеспечує їх виконання. Сьогодні фінансова ситуація змушує людей обирати найдешевші товари і матеріали: ринок заповнений виробами китайського та гаражного виробництва - їх використання призводить до передчасних ремонтів і простоїв. Варто замислитися, чи готові ви "грати в рулетку"? Маючи за плечима 30-тирічний досвід виробництва, ми пропонуємо клієнтам надійні рішення - дешевші за європейські, отримуємо за них подяки від покупців, які здійснюють заміну виготовлених нами ущільнень лише через багато років - при капітальних ремонтах агрегатів.